lunes, 16 de septiembre de 2019

Jur ca am sa te blestem

Jur ca am sa te blestem

Tu trebuie sa fi cea mai puternica dintre toti si sa nu uiti de cei din jur. BABI MINUNE - Jur ca am sa te blestem P C AMMA Music Sound www. Luzri exista cate un ipochimen ca asta care vrea sa dea tonul glumitelor de prost gust ca sa se rd si ceilalti ghiolbani din jur.


Te iubesc desi ma jur ca nu te plac. Versuri Babi Minune Jur ca am sa te blestem - versuri Babi Minune Just one last dance sau. Cnd vreau s te alung te chem, mpins de-o zodie.


Confesiuni Revista Psychologies Romania Asa ca m-am hotarat sa va impartasesc si voua ultima patanie. Paranormal: Blestemul care mi-a paralizat fiul - Psihologie Familia. Citate similare cu Te atept tare demultM-am sturat.


Babi Minune - Jur ca te blestem.

Tudor chiril: Prea Orb Sa Poti Iubi. Muntele Luminii

Citate similare cu Te atept tare demultM-am sturat

Si inconjurati de lumea din jur plina de flori si fericire. De asemenea, toate obiectele din jur se impregneaz cu energiile. Poza: va holbati la lucrurile din jur de parca le vedeti esenta ascunsa.


Si eu jur ca am sa o blestem pe fosta ca pentru ea am pierdut.

BABI MINUNE - Jur ca am sa te blestem

Sa te sufoci de iubire, necunoscuto, Mistuita de nerabdare. Versuri Manele Dani Printul banatului Cu inima te rog sa asculti Versuri. De fiecare data knd te sarut iti jur pot sa zbor. Mai poarta grija de inca o viata si trebuie sa fie ajutata de catre cei din jur. Tudor chiril: Prea Orb Sa Poti Iubi.


JUR CA AM SA TE BLESTEM - Babi Minune - Jul 2015.

Mesaje de Dragoste - z

Ce binecuvantare sa te am, iubita mea. Am sperat sa te intalnesc, si sati spun ca te iubesc, tu esti puisorul meu, te voi. Ioachim Parvulescu Sau ii spui copilului ingenuncheaza in fata icoanei si te roaga daca tu ca parinte nu.


O sa imi amintesc de toate, o sa blestem si o sa te blestem. Cand s-a pus problema ca nu te vei mai casatori cu el ce-ai simtit? Este foarte important sa constientizam ca am facut pacate foarte multe si. Fi atent ca te blestem si ajungi mai ma lua tu la misto. Te voi iubi, iti jur pe marginile-mi nesfarsite si oglindite vesnic in toti.


Timpul sa adune in tine toate ploile de vara. Cu toti nervii pe care ti i-am facut si o sa ii mai din cauza mea, sa stii ca TE. BABI MINUNE - Jur ca am sa te blestem. Babi Minune - Jur ca te blestem BABI MINUNE ESTE UN.


Sa te reversi pe strada ca o cascada de culori. I-a vrea s-mi sting tristeea gndindu-te frumos. Cu toii am nvat cum s brfim acceptnd brfa altora, socotind c aceasta.


Si daca acum te uit, te uit in secunda asta, ai sa ma intelegi ca ma doare? M- am trezit in noapte erai langa mine - versuri Babi Minune feat - Made in Romania. Administrat de PLAYONE Media Pe acest canal.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.

Entradas populares